Στη δημιουργία μίας ιστοσελίδας το πιο σημαντικό είναι ο πελάτης που θα μπει στην ιστοσελίδα να λάβει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται, ώστε να τον οδηγήσετε στο «προσθήκη στο καλάθι» και έπειτα στο «ολοκλήρωση αγοράς».
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να το πετύχετε αυτό, αρκεί να τους ακολουθήσετε κατά γράμμα. Ας δούμε λοιπόν έναν έναν αυτούς τους τρόπους που θα σας οδηγήσουν σε μία πώληση.
Ο τίτλος προϊόντος
Ο τίτλος πρέπει να δίνει την κατάλληλη πληροφορία που χρειάζεται. Θα πρέπει δηλαδή να σκεφτούμε πως θα αναζητήσει το εκάστοτε προϊόν ο πελάτης. Βάζοντας λοιπόν τον σωστό τίτλο για τον πελάτη, θα είναι πιο εύκολο να βρει το προϊόν που αναζητεί, θα παραμείνει στο site και πιθανότατα θα ολοκληρώσει και την παραγγελία του.
Προσφέρετε χρήσιμες πληροφορίες
Είναι πολύ σημαντικό να δώσετε στον πελάτη τις απαραίτητες πληροφορίες για το προϊόν που του προσφέρετε. Να έχετε ένα πλούσιο περιεχόμενο, όπου θα λαμβάνει ο οποιοσδήποτε κάθε λεπτομέρεια και αυτό θα βοηθήσει πάρα πολύ και στο SEO σας.
Απαντήσεις σε απορίες των πελατών
Και ενώ προσφέρετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, είναι πολύ πιθανό κάποιοι πελάτες να θέλουν να ενημερωθούν απευθείας από εσάς. Αυτό μπορείτε να το πετύχετε βάζοντας ένα online chat, όπου θα μπορούν να στέλνουν τις ερωτήσεις τους εκεί και να είναι πιο άμεσες οι απαντήσεις.
Οι φωτογραφίες των προϊόντων
Η αλήθεια είναι ότι η φωτογραφία ενός προϊόντος είναι πολύ σημαντική. Όσο πιο εντυπωσιακή είναι τόσο πιο πιθανό είναι να πουληθεί το προϊόν. Μπορείτε να το πετύχετε είτε βάζοντας επαγγελματικές φωτογραφίες, είτε αν υπάρχει η δυνατότητα να εντάξετε και βίντεο, ώστε να είναι πιο ξεκάθαρο το προϊόν στον πελάτη.
Call–to–action
Το να παρακινήσετε τον πελάτη είναι πάρα πολύ σημαντικό για να καταφέρετε να τον οδηγήσεις σε αγορά. Το call–to–action μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους :
Να μπορεί ο πελάτης να προσθέσει στα αγαπημένα ένα προϊόν που του άρεσε
Να μπορεί να μοιραστεί με ένα click το προϊόν που του άρεσε
Να υπάρχει η δυνατότητα με ένα click να ρωτήσει πληροφορίες για κάποιο προϊόν
Να υπάρχουν αξιολογήσεις
Αυτοί είναι μερικοί τρόποι, οι οποίοι είναι εύκολοι και μπορείτε να τους προσαρμόσετε και εσείς στο website σας. Με αυτούς θα πετύχετε τον βασικό σου στόχο, που είναι η πώληση.